Anul acesta am fost de 2 ori la Isverna, asa de frumos este !
Prima oara am fost in Giocamp – o tabara de 3 zile, ajunsa la editia a 3-a:
Au fost 3 zile de vis. Vezi aici cum a fost:
https://www.youtube.com/watch?v=JoGox7cqesQ&ab_channel=GioLive
O luna mai tarziu am revenit pentru start la competitia Karst Isverna pe acelasi traseu.
Un traseu provocator cu 42 km, 1270m diferență de nivel care iti pune la incercare toate abilitatile.
Competitia a fost pe masura si inca din primii zeci de metri ne-am distantat un grup de 3 alaturi de 2 dintre cei mai buni din tara:
Nu am tinut cu dintii de acest grupeto si in cativa km am ramas singur in urma celor 2 deoarece voiam sa mentin ritmul propriu in care stiam ca pot rezista toti cei 42 de km.
Traseul incepe direct cu o urcare de 10 km care se incheie foarte abrupt cu o panta la limita cu o inclinatie spre 20%, destul de provocatoare. De aici a urmat o coborare frumoasa, usor tehnica, cu santuri in V.
La finalul ei, ne intalneam cu cei de la traseul scurt iar lucrurile deveneau mai animate. Mai sociale sa spun asa fata de pustnicia de pana atunci 😀
Traseul a fost frumos in continuare pana la final.
Am reusit sa mentin un ritm constant si foarte bun pana la final.
Singura surpriza a fost la un moment dat cand am constatat ca am pana pe spate. Ma opresc, scot CO2, il bag repede si ce sa vezi..iese o garnitura din el si nu mai functioneaza. Ok, zic “hai sa trecem la varianta 2-pompa de mana”. Dar inainte zic hai sa vad totusi cauciucul ca poate gasesc gaura si reusesc sa o astup. Zis si facut. Intorc cauciucul pe toate partile si gasesc repede gaura. Scot snur tubeless, il bag si rezolv gaura. Urmeaza 50 de pompe si roata este ok din nou si eu pe bicicleta. Inca nu ajunsese nimeni din spate si continui lininstit pana la un moment dat cand ma intalnesc cu un grup de oameni la pas care ma incurajeaza cu urale zgomotoase foarte bine primite si pe care le-am apreciat mult.
Insa in mai putin de 1 minut, aud aceleasi urale in spatele meu si acest fapt imi da de gandit. Continui sa fortez cum pot mai bine, urmeaza cateva urcari foarte grele unde trag cat pot de mine, ajung in varf iar in spate nu se vede nimeni.
Ajung in ultimii km si reusesc sa pastrez pozitia 3 la general de la inceput pana la final. Bucuros de reusita si de podiumul cu acesti baieti:
Acest concurs ne lasa cu zambete pe buze, datorita oamenilor deosebiti care il pregatesc cu greu in timp ce pun suflet mult si pe care ne bucuram sa ii revedem cu fiecare ocazie.
Noi am fost intr-o formatie mare si de data aceasta impreuna cu prietenii din Caransebes si Resita:
Asadar, merita sa ajungi cel putin o data la acest concurs. Sa traiesti experienta de la Isverna si sa vezi imprejurimile. Ai 2 ocazii, fie in Giocamp in luna iunie, fie la concurs in 19 August 2023.
Ai de ales intre 3 zile pline de pedalat cu prieteni sau o zi de concurs pe 2 trasee. Alegerea e grea si iti apartine ! 😀
Ne vedem oricum.
Pe data viitoare.
Vezi cum a fost la TBT Race sau la Cupa Max Ausnit.
Mai poti sa inveti cum sa folosesti senzorii de cadenta si de puls de la ciclocomputerul tau.
Vrei sa fi la curent cu toate competitiile din Romania in fiecare luna direct la tine pe email ? Comanda un calendar cu ciclisti romani de TOP !
Mulțumesc echipei Carcover Racing Team care este in continuare alaturi de mine!
Băieților de la Atelier Două Pedale unde mi-am pregătit bicicleta înainte de concurs.
Fakir Protectie Antipana pentru solutia antipana.
Abus Romania pentru cea mai misto casca.
Isostar Romania pentru nutritia perfecta in aceasta competitie.
Trisport.ro pentru cel mai bun ceas de antrenament (Garmin 830)
Sprint Sports pentru ca avem ocazia sa va prezentam cei mai buni ciclisti din romania in calendarul cu ciclisti romani de top!
CoolBikeTeam pentru suportul tehnic.
Squirt Chain Lube de la Ride shop pentru cea mai buna solutie de ungere a lantului.
PS 1: La Gugulan MTB am reusit sa conduc din nou o competitie, vezi cum am reusit: Gugulan MTB
PS 2: Vezi cum a fost ultima competitie la categoria 19-29. Ce decada frumoasa !
PS 3: Sau invata cum sa folosesti senzorii de cadenta si puls CORECT si EFICIENT pe bicicleta.