Cauciucurile din acest test le gasesti aici:
Dupa ce am folosit timp de 5 ani cauciucurile originale de pe bicicleta pana cand cel de pe spate a devenit slick si deja ma simteam in pericol la vale, am decis ca e timpul pentru un set nou si am ales modelul Continental Cross King.
Prima bicicleta de concurs a venit cu Continental Race King si de atunci am fost indragostit de acel model de cauciucuri. Mai multe sezoane la rand le-am folosit, apoi am cumparat acelasi model si tot asa din 2009 pana in 2013.
2021 ma gaseste pe noul model de la Continental si anume Cross King.
Personal mi se pare o combinatie intre Race King si X-King, ceea ce se traduce in rapiditatea modelului Race King si agresivitatea lui X-King. Adica, ceea ce s-ar putea sa fie combinatia ideala.
Inca din primele zile l-am scos la teste si vezi aici cum a iesit prima competitie:
Cu Cross King la Herneacova XCO
Dupa care le-am luat la dans pe cele mai grele urcari pe care le stiam din zona si pe care nu am reusit niciodata sa le urc datorita aderentei slabe pe care o aveam cu celalalte cauciucuri, iar ceea ce a urmat m-a lasat cu o satisfactie imensa:
- Am reusit sa urc pe cea mai abrupta panta pe care am urcat vreodata:
2. Dupa care am fost pe traseul de la Banat Marathon, unde am abordat cea mai grea sectiune din urcarea pe Semenic si am reusit sa urc. Doar Daniel Crista a urcat acolo pe bicicleta pana acum.
3. Dupa care am luat la rand toate urcarile grele din zona si stii ce a rezultat ?
( vezi procentele urcarilor 😉 )
Aderenta buna rezulta in urcari facute pe bicicleta si uneori chiar KOM-uri.
In plus de asta, am inceput SA SIMT aderenta: pe santuri cu pietris, pe coborari pe radacini, in curbe cu nisip. Cauciucurile astea efectiv se agata de teren atunci cand e nevoie.
In plus de asta am parcurs 9 zile consecutive de antrenamente pe bicicleta cu camera (fara lichid, fara tubeless) fara sa fac o pana. In acest timp am parcurs 450 de km cu 10.000 m diferenta de nivel pe toate tipurile de drumuri in Banatul Montan, in Padis, etc. Toate acestea au fost posibile datorita proprietatilor pe care le au aceste cauciucuri:
Tubeless Ready
Protectie laterala ( recomand 180 TPI )
Black Chilli compound inseamna cea mai buna calitate a materialelor folosite de Continental la cauciucurile lor
A trecut o luna de zile de cand le folosesc si ma neclar foarte multumit de ele. Urmeaza sa scriu o recenzie si dupa 1 an de folosire.
Aceste cauciucuri le poti gasi aici: